Ofte stillede spørgsmål

  • Kan jeg ændre min bestilling?
    Når din bestilling er blevet bekræftet, er det desværre ikke muligt at ændre den. Dette skal ses i lyset af, at vi sender din bestilling til lageret med det samme du har bekræftet bestillingen, så leveringen til dig sker hurtigst muligt.

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Kan jeg annullere min bestilling?
    Nej, det kan du desværre ikke. Årsagen til dette er, at vi sender din bestilling til lageret med det samme du har bekræftet bestillingen, så leveringen til dig sker hurtigst muligt.

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Er min bestilling blevet afsendt?

    Så snart din bestilling er afsendt fra vores lager, sender vi dig en e-mail med faktura indeholdende track’n’trace nummer, som bekræfter, at varen er på vej..

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Kan jeg følge min bestilling?

    Afhængig af hvilken distributør, vi benytter, vil den email, vi sender til dig, indeholde et track’n’trace nummer, så du kan følge din pakke. 

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Jeg har ikke modtaget alle de varer, jeg har bestilt

    Hvis der på følgesedlen står, at der skal være en vare, som ikke er der, skal du kontakte kundeservice. Oplys ordrenummer og varenummer eller navnet på den manglende vare. Så undersøger vi sagen nærmere.  

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Der er sket en fejl med min bestilling

    Der kan ske fejl, men vi gør vores bedste for at løse problemet på bedste mulige måde. Hvis du opdager, at der er sket en fejl med din bestilling, beder vi dig kontakte kundeservice, så vi får besked om fejlen.

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Hvor leverer I til?

    Vi leverer til Danmark på Bianco.dk (Dog ikke Grønland og Færøerne), til Sverige på Bianco.se, til Norge på Bianco.no, til Finland på Bianco.fi og til Tyskland på Bianco.de.

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Leveringstid

    Levering finder sted 1-3 hverdage efter, at bestillingen er afgivet.

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Hvordan skal jeg betale min bestilling?

    Vi tager imod følgende betalingskort:

    Kreditkort: Dankort, VISA, Mastercard, Maestro, JCB, American Express. 

    Debitkort:  VISA Electron

    Af sikkerhedsmæssige årsager skal kortindehavere godkendes af både kortudstederen og Bianco Footwear A/S. Vi tager sikkerheden meget alvorligt, og overdrager derfor ingen informationer til andre.

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Hvornår bliver jeg opkrævet beløbet?

    Beløbet bliver først opkrævet, når vi sender varen fra vores lager.

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Min betaling blev ikke godkendt

    Hvis dit kort ikke bliver godkendt, bliver der ikke trukket noget beløb, og du vil straks få en meddelelse på skærmen, om at betaling mislykkedes. Der er stadig mulighed for at få godkendt betalingen. Husk, at selv om betalingen ikke blev godkendt, er der nogle kortudstedere, som reserverer beløbet. Det betyder, at du ikke kan benytte beløbet i en kortere periode.

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Er det sikkert at bestille varer online?

    Vi anvender et af de sikreste online-bestillingssystemer på markedet, og vi gør alt for at forbedre vores software, så vi er sikre på, at vi altid tilbyder den højst mulige sikkerhed. Vi anvender det bedste krypteringssoftware på markedet, Secure Sockets Layer (SSL), som krypterer eventuelle følsomme informationer såsom navn, adresse og andre vigtige informationer som f.eks. dine kreditkortoplysninger. Dvs. at informationer, som sendes mellem din computer og vores website ikke kan læses af andre. Denne teknologi omfatter følgende:

    * Godkendelse - din browser ved, at dine data sendes til den korrekte computerserver, og at serveren er sikker

    * Kryptering - dine data krypteres, så de kun kan læses af den sikre server

    * Dataintegritet - de overførte data kontrolleres for at sikre, at de ikke er blevet ændret

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Hvad er promotion-koder?
    En promotionkode er en kode, der giver adgang til rabatter på onlineshoppen. Promotionkoden kan opnås eksempelvis via tilbud i nyhedsbreve. For brug af koden se næste punkt.

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Hvordan gør jeg brug af min promotionkode?

    Promotionkoden er unik og skal indtastes i kurven på webshoppen. Så snart promotionkoden bliver indtastet i det dertil egnede felt, vil du kunne se effekten af promotionkoden i den samlede ordre.

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Jeg glemte at benytte min promotion-kode

    Hvis du ikke indtastede promotionkoden ved kassen, kan bestillingen desværre ikke ændres. Promotionkoden kan dog i sådanne tilfælde benyttes ved et efterfølgende køb.

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Har promotion-koder nogen betydning for min ret til at returnere varer?

    Har du fået rabat på en vare fx ved brug af promotionkode, vil du få købssummen refunderet ved returnering af varen. Desværre kan vi ikke udstede en ny promotionkode, selvom den vare, du returnerer, blev købt med en promotionkode.

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Hvordan returnerer jeg en vare?

    Hvis du vil returnere en vare, kan du læse vejledningen om returvarer på følgesedlen, der ligger i pakken. Hvis du returnerer en vare, er det vigtigt, at du gemmer din pakkekvittering, da det er et bevis på, at du har sendt varen.

    Hvis du ønsker at returnere en vare, som du har købt online her på webshoppen, kan du sende den retur med den vedlagte, forud betalt returlabel, eller returnerer i en af vores fysiske butikker. Læs mere om vores returneringsregler her.

    VIGTIGT: Nedsatte vare og udsalgs varer købt på Bianco's webshop, kan ikke returneres og byttes i Bianco butikkerne. Dem skal du sende retur til webshoppen ved at bruge vedlagte returlabel.

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Reklamation - Der er fejl ved den vare, jeg har modtaget

    Hvis du mener, at der er fejl ved varen, skal du returnere varen til os i væsentlig samme stand, som du modtog den, hurtigst muligt og senest 30 dage efter levering. Hvis du kontakter kundeservice, skal vi bede dig have følgende informationer parat: Dit ordrenummer, varens navn eller nummer og information om fejlen.

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Jeg har fået en forkert vare

    Hvis du mod forventning modtager en forkert vare, beklager vi meget og beder dig hurtigst muligt returnere varen, så beløbet kan refunderes. Bemærk at vi ikke kan bytte en forkert vare. Du skal i stedet ligge en ny ordre.

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Har I modtaget mine returvarer?

    Der går ca. 10 arbejdsdage, før vi modtager og behandler dine returvarer. Går der mod forventning længere tid, er du velkommen til at kontakt kundeservice. Vær opmærksom på at vi ved efterlysning af bortkomne pakker påberåber os 14 dages frist inden tilbagebetaling. 

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Jeg har fået forkert beløb retur

    Hvis du mener, at du ikke har fået det korrekte beløb retur, skal du kontakte kundeservice og opgive dit ordrenummer og det korrekte beløb. Bemærk: Fragtomkostninger refunderes kun i tilfælde af fejl og mangler.

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Hvordan tilmelder jeg mig Bianco Footwear Onlines nyhedsbrev?

    Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev i bunden af skærmen eller via leveringssiden, når du vil gennemføre en ordre eller via spottet på forsiden af webshoppen.

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Kan I give mig yderligere informationer om en vare?

    Vi forsøger at give dig alle de informationer, vi kan, om vores varer, så det er nemt for dig at vælge de rigtige varer. På produktsiden for hver enkelt vare kan du se en beskrivelse og billeder af varen. Samtidig er der en særlig notits, hvis du skal være opmærksom på noget specielt i forhold til skoens størrelse, f.eks. at skoen er særlig bred, eller at det er en lille størrelse. Hvis du stadig har spørgsmål om en vare, kan du kontakte kundeservice og opgive varens navn, og vi skal gøre vores bedste for at besvare dine spørgsmål hurtigst muligt.

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Jeg har set en reklame for en vare, men kan ikke finde den på sitet

    Du skal bare indtaste varens navn eller kode i søgefeltet øverst på hjemmesiden. Så kommer du direkte til den rigtige side med mindre varen er udsolgt.

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Hvilke browsere understøttes?

    Bianco Online er udvikles til skærmopløsningen 1024 X 768 pixels. Webshoppen er endvidere udviklet til at understøtte:

    Internet Explorer 6, 7 og 8
    Firefox 3+
    Safari 3, 4 og 5
    Google Chrome
    Opera 9+

    De nyeste browserversioner kan hentes her:

    Internet Explorer: http://www.microsoft.com/windows/internet-explorer/default.aspx
    FireFox: http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/
    Google Chrome: http://www.google.com/chrome/?hl=da
    Safari: http://www.apple.com/safari/download/

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Tekniske problemer

    Hvis du har tekniske problemer, anbefaler vi, at du sørger for at have de sidste nye opdateringer til dit styresystem. Hvis du stadig har problemer med at benytte vores site, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice, som meget gerne hjælper dig.

    For at vi kan hjælpe dig, skal du angive så mange af følgende informationer som muligt: Dit styresystem (f.eks. Windows Vista, Mac OS 9.0), internetbrowser (f.eks. Internet Explorer 8, Firefox 3.5), hvilken URL-adresse du indtastede (f.eks. http://www.bianco.dk/kontakt), og hvornår eller hvordan problemet opstod. Vi beder dig kopiere den fejlmeddelelse du fik, og indsætte den i emailen.

    For at få alle tekniske detaljer om din computer med styresystem, browser, browserversion, cookies m.v. kan vi anbefale at bruge følgende link: http://supportdetails.com/. Tryk blot på linket, hvorefter du vil få en oversigt, som du kan sende til vores kundeservice på kundeservice@bianco.dk.

    TILBAGE TIL TOPPEN
  • Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?
    Hvis du ikke har fået svar på dit spørgsmål på denne side, kan du kontakte kundeservice, som svarer tilbage hurtigst muligt.

    Sådan kontakter du Bianco kundeservice

    1. Send din forespørgsel til kundeservice@bianco.dk
    2. Udfyld formularen øverst til højre på denne side
    3. Ring til os på 76 34 79 90

    Åbningstider er mandag til torsdag fra kl. 9.00 til 16.00 og fredag fra 9.00 til 15.00.

     

    TILBAGE TIL TOPPEN

Kontakt

Bianco Footwear
+45 76 34 79 00